Hilketak argitzen aritzen diren bi ikerlari, Somerset eta Mills, serie-hiltzaile baten atzetik ibiliko dira etsipenaren etsipenez. Gaizkileak aingeru suntsitzaile baten bidez justifikatuko ditu heriotzak; aingeruak mundua zigortu nahi du, zazpi bekatu nagusiengatik. Somerset bekatuok ikertzen hasiko da, hiltzailearen jokabidea ulertze aldera; Millsek, berriz, ez die jaramon handirik egingo psikopataren buruan sartzeko Somerseten ahaleginei.