Milurtekoaren amaierako egunak, 1999ko azkenekoak, oso arriskutsuak dira Los Angeles aldean. Lenny Nero poliziakide ohiak datu-diskoekin trafikatzen du; bizi izandako oroitzapenak eta emozioak grabatuta gordetzen dituzten diskoekin, hain zuzen. Disko horietako batean, prostituta bat akabatu zuen gaizkilearen oroitzapenak aurkituko ditu. Xantaiaz eta hilketaz jositako sare batean barneratuko da Lenny, kasua ikertu ahala.