Roger "Verbal" Kint iruzurgileari itaunketa egiten ari dira, Los Angeleseko kai batean porturatutako ontzi baten leherketa dela-eta. Bi lagun bakarrik atera dira bizirik: Kint eta ospitalean larri zaurituta dagoen gaizkile hungariar bat. Hungariarrak poliziari kontatuko dionez, erasotzailea sekula inork ikusi ez duen krimen-buru misteriotsu bat da; Keyser Söze izeneko turkiar bat, alegia. Kintek, berriz, bere bertsioa kontatuko du, New Yorken sei aste lehenago hasitakoa...