Michael Chambers etxera itzuliko da, amaren ezkontza ospatzera. Jokoarekin zuen zaletasunagatik jaioterria utzi behar izan zuen, eta orain bueltatu egingo da, Rachel emazte ohiarekin zuen harremanari berriro ekiteko prest. Baina Rachelek istorio bat edukiko du Tommyrekin, herriko handiputzarekin. Michael blindatutako furgoi-enpresa bateko gidari hasiko da lanean, eta sendaturik dirudi. Baina, emazte ohiarekin bueltatzeko tematurik, enpresako furgoietako bat lapurtzeko plana egingo du.