Jimmy Markum, Sean Devine eta Dave Boyle txikitako lagunak dira, eta Bostongo auzo irlandarrean bizi ziren hirurak. Jimmyren alaba zaharrena (Katie) hiltzen dutenean, berriro elkartuko dira. Sean kasuaz arduratzen den ikerlaria da, eta froga nahasiekin eta Jimmyren amorru biziarekin konpondu beharko du. Jimmy kasua bere kabuz ikertzen hasiko da, auzoan dituen kontaktuen laguntzarekin. Dave izango da susmagarri nagusia; haurtzaroan izandako esperientzia izugarriekin traumatizatuta dagoena.