Aktore plantak egiten dituen garrantzi handirik gabeko lapur bat, prestatu gabe, ikerlari pribatu bilakatu eta krimen bat ikertzen hasiko da. Abentura horretan bi lagun izango ditu inguruan: institutu garaiko bere ametsetako neska, eta hurrengo filma antzezteko irakasle izan duen benetako ikerlaria.