Frank Miller komikigilearen obra ezagunetatik egokitutako lau kontakizun. The Hard Goodbyek bengantza du ardatz; gizon batek bere neskalagunaren hiltzaileez mendekatu nahiko du. The Big Fat Kill kontakizunak prostituta talde baten eta mafiako mertzenario irlandar batzuen arteko kaleko gerraren berri ematen du. That Yellow Bastard istorioan, poliziakide batek bizia arriskuan ipiniko du, pederasta batek erasotako neskatila babesteko. The Customer Is Always Right kontakizuneko protagonista, berriz, soldatapeko hiltzailea da.