Diru pixka bat gehiago irabazteko helburuz, Andy eta Mark anaiek beren gurasoen bitxi-denda lapurtzea erabakiko dute. Krimen perfektua egin nahiko dute: batere pistolarik, indarkeriarik eta biktimarik gabe. Gurasoek ere ez dute kalterik izango, aseguru-etxeak estaliko baitu lapurreta. Baina Hankek inguratutako konplize batek ez ditu arauak beteko, eta pistola bat aterako du; hortik aurrera, inor ez da onik aterako.