Zodiakoaren Hiltzaile enigmatikoak San Franciscoko badiaren inguruan egindako hilketa ulergaitzak zirrara handia eragin zuen Amerikako gizartean, 60ko hamarkadaren amaieran. David Fincher zinemagileak xehe-xehe kontatuko du kazetari batek eta poliziakide batek erantzunik gabeko galdera hori argitzeko helburuz egindako ikerlana.