Amarru batean lau lankide hil ostean, familia bereko lau poliziakidek -aita, bi seme eta koinatua- ustelkeria kasu bat argitu beharko dute. Amarru horren jurisdikzioa Francisek du, anaietako batek. Bere anaia Rayk zuzentzen duen ikerketan polizia-ustelkeria zantzuak aurkituko dituzte. Baina familia osoak Francis babestuko du, eta haren ibilbidea salbatzen saiatuko dira.