Brooklyn, 1988. Krimena da nagusi bazter guztietan, batez ere drogekin lotutako indarkeria. Joek bere aita Berten ibilbide bera jarraitu du, eta New Yorkeko polizian sartu da. Bere anaia Bobby klub baten jabea da, eta heroina-trafikarien buru errusiarra bertara joaten da. Joek eta Bertek errusiarra atzemateko informazioa eskatuko diote Bobbyri, baina Bobbyk ez die eman nahiko.