Benetako gertakariak oinarri dituen kontakizun honek Souder eta Heigh detektibeen ibiliak kontatzen ditu. Souder Texaseko hiri txiki bateko homizidioetako poliziakidea da; bere lankide Heigh, berriz, New Yorkera bidaliko dute, serie-hiltzaile sadiko baten bila. Hiltzaileak biktimen gorpuak ebaki eta inguruko paduretan botatzen ditu; bertakoek The Killing Fields izenez ezagutzen dute inguru hori.