Dokumental honek El Bulli jatetxeko platerak nola sortzen diren erakusten du. Neguro, denboraldia amaitzen denean, Ferran Adrià Bartzelonako bere sukalde-laborategira erretiratzen da bi kolaboratzaile gertukoenekin: Oriol Castro eta Eduard Xatruch. Ferran Adrià munduko sukaldaririk onena, berritzaileena eta ezohikoena dela diote. Hala, hirurak elkartzen direnean, denboraldi berrirako menua sortzeko lanean aritzen dira, buru-belarri. Dokumentalak sorkuntza-hilabete neketsu horiek jasotzen ditu.