Jiro laurogei urtetik gorako sukaldaria da, hiru Michelin izar dituen munduko sushi jatetxe bakarraren jabea. Jiroren jatetxea Tokioko metro geltoki batean dago, eta hamar pertsona baino ez dira kabitzen. Bezeroek hilabete aurretik hartu behar dute lekua, eta 300 euro ordaindu behar dituzte sukaldari exotiko honek beren begien aurrean prestatzen dituen gutiziak dastatzeko.