Mundua epidemia izugarri batek astinduta dago: gizakiak bost zentzumenak galtzen ari dira pixkanaka. Eskoziako hiri batean bizi diren sukaldari bat eta epidemiologo bat maitemindu egingo dira elkar ezagutu ostean. Baina gaitzak joko ditu. Lan egiten duten jatetxean, ohiko bezeroak dastamena eta usainmena galtzen ari dira. Ondorioz, mahaiak usten ari zaizkiela ikusirik, errezeta originalak sortzea erabakiko dute.