Kontakizun inpresionista honek familia baten esperientziak ditu ardatz, Jack seme zaharrenaren oroitzapenen bitartez. Jackek harreman gatazkatsua bizi izan du bere aita tiranikoarekin. Umetan tolesgabe bazen ere, heldutan ilusioa galdu du, bizi-esperientziaren eraginez; orain krisialdi existentzialean murgilduta dago, eta mundu modernoan arima galdua dela irudituko zaio. Bizitzaren jatorriaren eta esanahiaren inguruko erantzunak nahiko ditu, eta bere fedea zalantzan jarriko du.