Errealitateari begiratuta eta tonu poetikoz egindako filma. Kolonbiako gatazkaren eraginez elbarri geratutako gizon baten istorioa kontatzen du. Estatu burokratikoak entzungor egiten diola ikusirik, zigorra berak ezartzea erabakiko du, oso ohikoak ez diren bideak baliatuta. Porfirio Kolonbiako Amazonian bizi da, eta unibertso mugatua dauka; ohetik gurpil-aulkira bitartekoa, alegia. Baina hegan egin dezakeela amestuko du.