Igandea da, hauteskunde-eguna. Edonola ere, Salvador goizean goiz jaikiko da, eta bere lursailean lanean hasiko da, eguneroko moduan. Nekazari umila eta lasaia da, eta ez dio jaramon handirik egiten herriko hurrengo alkatea aukeratzeko sortu den zalapartari. Baina ustez uste gabe errutina aldatuko zaio. Goizaldean, baten batek giza gorpuak bota ditu Salvadorren artadietan. Kezkatuta eta amorruaren amorruz, herrira joango da sarraskia salatzera, baina alkateak eta polizia-komandanteak inori ez abisatzea erabakiko dute, hauteskundeak ez zapuzteko.