Lehendabiziko film luze digital honekin, Cui Zi'en zuzendariak Txinako gay zinemagintzari ateak ireki zizkion. Filmean desio homosexualarekin loturiko hainbat esketx daude kateatuta. Cui Zi'en zinemagileak ez du errealismo-jokoa egiten; aitzitik, hartualdi luzeak, akzio prosaikoak eta interpretazio ez-profesionalak uztartzen ditu Warholen tankeran, baina inspirazio barrokoago, apetatsuago eta surrealistagoarekin, baita ilunagoarekin ere.