Huang Weikai zuzendariak, film honetarako, Guangzhou jaioterrian bideozale talde batek filmatutako mila metraje-ordu baino gehiago bildu zituen. Ondoren, hogei istripu bitxi aukeratu zituen, eta irudiei ukituak egin zizkien harik eta zuri-beltz pikorduna lortu arte, ia surrealista. Azkenik, muntatu egin zituen hegoaldeko metropoli handiaren ikuspegi kaleidoskopikoa emateko, guztia ere hiriko kaos sutsua, zaratatsua eta erasokorra bilduta.