Film labur dokumental hau Unknown Pleasures egiteko inspirazio-iturri izan zen, eta 45 egunean errodatutako 30 sekuentzia-planok osatzen dute. Shanxi probintziako Datong meatze-herrixkako eta inguruetako ibiltari anonimoak, bidaiariak eta trenbideko zein autobus-konpainiako langileak ageri dira.