Senar-emazte batzuk eta beren alaba ore-bolak prestatzen ari dira, bakoitza bere estiloan. Bien bitartean, mokoka ari dira, tipulina nola moztu edota aitaren negozio dekadentearekin zer egin. Bederatzi plano bakarrik dituen konposizio zurrun honen bitartez, Liu Jiayin zuzendariak zera lortu du, keinu eta hitz-truke bakoitzak hiru protagonisten arteko botere-oreka berriro antolatzea.