Ou Ning eta Cao Fei ekoizleek Zhang Jinli jatetxe-jabearen esku utzi zuten kamera. Zhan Jinli aktibistak ezezko biribila eman zion jatetxea tokiz aldatzeari, Beijingeko Olinpiar Jokoak zirela-eta gobernuak auzo osoa eraistea dekretatu zuenean. Eta filmatutakoarekin Meishi Street egin zuten; dokumentu ahaltsu honek gobernuaren chaiqian politikak (eraitsi eta lekuz aldatu) eragindako sarraskiak eta hiria berritzeko interesa zuten enpresak aztertzen ditu.