Filmaketa-talde bat Amdo eskualdean zehar dabil, opera tibetar klasiko bat errodatzeko antzezle perfektuak topatu nahian. Baina opera desagertzear dagoen artea da, eta Amdoko gizarteak aldaketa sakonak bizi ditu; horrenbestez, ez da lan samurra izango rolak abesteko gauza izango diren aktoreak aurkitzea. Drobe da protagonista antzezteko egokiena, baina bere plan erromantikoak edukiko ditu?