"Zuretzako moduko neska topatu dut", esan zion osabak Luo Jiang ilobari. "Hamaika urte ditu eta ezin du ibili." Mila yuanen truke erosi zuen (ehun euro inguru), kaleetan diru-eske ibiltzeko helburuz. Filma aktore ez-profesionalek antzeztuta dago, eta eskaleen eguneroko bizimodua du ardatz. Bizirauteko borrokan ari diren haur esplotatuen ikuspegia baliatzen du.