Txinako Alderdi Komunistak eskuindar gisa sailkatutako 3.000 lagun Jiabiangouko Berreziketa Eremura bidali zituzten 1957 eta 1958 bitartean; Gobiko basamortura, alegia. Eta han egotera behartu zituzten, batez ere, Ehun Loren kanpainaren garaian iritzia eman izanagatik. Bizirik atera zirenak Mingshuiko eremu erantsira bidali zituzten 1960an. Filmak konfinamenduaren azken hiru hilabeteak birsortzen ditu.