"Dokumental pertsonal" kontzeptuarekin liluraturik, Wu Wenguang zinemagileak amaitu gabeko film baten metrajea muntatu zuen. Eta halaxe sortu zen Fuck Cinema filma, zinematografia-industrian boterea dutenen eta betiereko zokoratuen arteko desoreka aztertzen duen lan mikatza: Wang Zhutian, bere autobiografia saldu nahian dabilen nekazaria; prostituta-rola antzezteko probak egiten dituzten probintziako neskatxak; eta Xiao Wu, DVD piratak saltzen dituen mutila, polizia atzetik duena.