Dokumental pertsonal honetan, Yang Lina zuzendariak An jaunaren bizitza erromantikoa jasotzen du. An jauna 89 urteko pekindarra da, eta bizitzan bi pasio dauzka: batetik, parkean areto-dantzetan aritzea beste zaletu batzuekin batera, eta, bestetik, dantzako bikotekidea, Xiao Wei, bera baino gazteagoa. Bai An jauna, bai Xiao Wei, ezkonduta daude. Beren familiek edukiko dute zer esan harreman horri buruz.