Behe-mailako bizimoduaren azterketa egiten du filmak, esne-mamitan bizitzearekin amets egiten duten pertsonaien bitartez: landagunetik lan bila etorri berri direnei ziria sartzen dien alproja gaztea; bere neskalaguna, jasan ezin duen agure baten kontu bizi dena; eta denbora librean idatzitako olerkiak presoei irakurrarazten dizkien kartzelazaina. Horrek guztiak Guangzhou hiriaren ezohiko deskribapena egingo digu.