Jalainur ikatz-meatzea, Txinako azken lurrun-makinak elikatzen dituena, ixteko zorian dago. Zhu zaharra, tren-gidari beteranoa, aste batzuk lehenago erretiratuko da Errusiako mugan bizi den alabarekin egoteko. Bere ikasle eta lagun mina, Li Zhizhong trenbidezaina, trenean abiatuko da azken minutura arte maisuarekin egoteko.