Jacques Demy
Adinez aurrera egindako eskalapoigile baten udazkeneko eguneroko bizimodua, baita bere emazte eta seme adoptatuarena ere. Maitasun eta xehetasun handiz azaltzen du eskalapoigilearen lana, eta, horrez gain, haren bizimoduaren inguruko hausnarketa egiten du. Film labur dokumental eta film kultural onenari emandako Ohorezko Aipamena eskuratu zuen 1956ko Berlineko zinema-jaialdian.