Jacques Demy
Hotel bateko gela batean, haserre bizian dagoen emakume jeloskor bat esperoan ikusiko dugu hasieran, baina gaitzespenez josiko du ondoren bere amorante gazte eta desleiala. Maitaleak axolagabe tratatuko du emakumea.