Jacques Demy
Jean Fournier paristar gazteari Caron bere lagunak jokoan irakatsiko dio. Zortea lagun duenez, oporraldia Nizan ematea erabakiko du, apustuan. Han Jackie Demaistre ezagutuko du, jokoak eraginda bere senarra eta semea bazter batean utzi dituen jokalari konpultsiboa. Elkarrekin dirutza dezentea eskuratu ostean, Montecarlo aldera abiatuko dira. Zoriarekin hainbat gorabehera izan ondoren, Jackieri jokoa utzarazten saiatuko da Jean, benetan maitemindurik baitago, eta Parisera elkarrekin itzultzeko ahaleginak egingo ditu.