Jacques Demy
Geneviève 17 urteko neskatila da, eta bere amak aterki-denda bat dauka. Guy hogei urteko mekanikariarekin maiteminduta dago. Ezkondu egin nahi dute, baina Genevièveren amak ez du harremana onesten. Guyk bi urtez Aljeriara joan beharko du, soldaduska egitera. Haurdun eta Guyren berri handirik gabe, Roland Cassard diamante-merkatari aberatsarekin ezkontzeko konbentzituko du amak. Film honek Canneseko zinema-jaialdiko Urrezko Palmorria lortu zuen 1964an.