Jacques Demy
George Matthews arkitektoa langabe dago, eta bere neskalagun aktorearekin bizi da. Vietnamera soldadutzara joateko noiz deituko zain dago. Lagunengana joko du mailegu eske finantza-etxe batek autoa ez kentzeko, ordaindu gabe baitauka. Lortuko du dirua, baina emakume misteriotsu eta dotore batekin topo egingo du, eta modelo-estudio batera jarraituko dio. Bertan, modeloei biluzik atera ahal izango dizkie argazkiak, trukean gogotik ordainduta.