Jacques Demy
Marco eta Irène elkarrekin bizi dira. Marcok autoeskola bat dauka, eta Irènek, berriz, ile-apaindegi bat. Marco ez dago oso ondo, eta medikuarenera joango da. Medikuak ginekologoarengana bidaliko du, eta haurdun dagoela baieztatuko dio, lau hilabeteko. Marco ospetsu egingo da, eta Irènekin ezkontzea erabakiko du.