Jacques Demy
Nantesen 1955ean gertatutako langileen greba batean, Madame Langlois alargun aristokratikoak François Guilbaud metalurgiako langileri logela bat alokairuan emango dio. Alargunak alaba bat dauka, Édith, eta telebista-denda baten jabearekin ezkonduta dago; aberatsa, inpotentea, jeloskorra eta oso bortitza da senarra. Ihes egitea erabaki eta gorrotoagatik prostituituko da Édith; hala, François ezagutu eta elkarrekin zeharo maiteminduko dira.