Jacques Demy
Orfeo pop izarra da, eta kontzertu bat prestatzen ari da. Egun batez, deskarga elektriko batek emango dio, eta hildakoen mundura iritsiko da. Baina mundu horretan esango diote oraindik ez zaiola ordua heldu, eta bizidunen artera itzuliko da. Bere lagun Euridize gaindosi batekin hilko da, eta, etsipenaren etsipenez, Orfeo beste mundura bueltatuko da lagunaren bila.