Jacques Demy
Yves Montand abeslaria Marseillara itzuliko da, haurtzaroa eta gaztaroa igaro zituen hirira, bere bizitza eta ibilbidea aztertzen dituen ikuskizuna eskaintzera. Bertan baroisa bat bizi da; gaztetan maitale izan ziren eta alaba bat izan zuten, Marion, abeslaria jakinaren gainean ez badago ere. Marionek ikuskizuneko antzezle baten tokian jardungo du arrakastaz, eta Yves neska seduzitzen hasiko da.