Jacques Demy
Colette idazleak 1927ko uda Saint-Tropez ondoko bere etxean eman zuen, gaztaroa nola aldentzen den ikusiz eta bere existentziari buruz hausnartuz. Azken gizon bat agertuko zaio, eta duda-mudan ibiliko da, harreman horri heldu ala ez.