Jacquot Demy hamaika urteko haurra da. Bere aitak tailer mekaniko bat dauka, eta ama ile-apaintzailea da. Zoriontsu dira, eta abestea eta filmak ikustea dute gogoko. Era guztietako ikuskizunekin txunditurik dago Jacquot (antzerkia, zinema, txotxongiloak), eta kamera bat erosiko du lehendabiziko film amateurra egiteko. Jacques Demyren haurtzaroa eta zinemarekin izan zuen erakarpen goiztiarra gogorarazten dizkigu Agnès Varda zinemagilearen film honek. Demyk eta biek 1958tik elkarrekin eman zituzten egunak, harik eta 1990ean Demy hil zen arte.