Rocheforteko andereñoak pelikula filmatu zuteneko irudiak, Agnès Vardak berak 1996an zaharberrituak, Rochefort hiriak filmaren 25. urteurrenean egindako festako irudiekin nahasirik. Festa horretan izan ziren Varda eta taldeko beste hainbat kide, filmaketan bizi izandako une ederrak gogorarazteko. Bi mamuren presentzia nabari da: Demyrena (Vardak senarrari egindako bigarren omenaldia) eta Françoise Dorléac-ena, Catherine Deneuven ahizparena.