Jacques Demyren bizitzari eta obrari buruzko dokumentala. Ezagutu zutenei egindako elkarrizketak eta Demyren beraren artxiboko irudiak biltzen ditu, Agnès Varda bere alargunaren begiradapean. Halaber, hainbat lagunek azaltzen dute zinemagile zenaren filmek zer-nolako eragina izan duten haiengan, zuzenean ezagutu ez bazuten ere.