Goi-mailako gailurra egitekotan dira hiribilduan, eta garaiko herrialderik indartsuenak elkartuko dira: Frantzia, Ingalaterra, Portugal eta Aita Santua bera. Herrialdeok bake-aitzakian behartu dute topaketa, baina benetako arrazoia beste bat da: Espainia inbaditzea eta elkarren artean banatzea. Komisarioa Águila Rojaren etsai adiskidezina da, eta kosako bat kontratatu du, garai haietako hiltzailerik onena, Águila Roja garbitzeko.