Estatu Batuetatik hanka egin ostean, Butch Cassidy iheslari ospetsua Bolivian hil zuten tiroz 1908an, Sundance Kid bere lagunarekin batera. Hala dio bertsio ofizialak. Baina, egia esateko, hogei urte ezkutuan eman ditu, eta orain etxera itzuli nahiko du. Hala dabilela, meatze batean lan egiten duen ingeniari espainiar gazte batekin topo egingo du. Meatzean lapurreta egin berri du ingeniariak. Eta Boliviako enpresaririk garrantzitsuenarena izango da meatzea?