Finisterrae bi mamuren kontakizuna da. Ilunantzean ibiltzeaz nazkaturik, Donejakue Bidea egiten hastea erabakiko dute, munduaren amaierara iritsi arte (Fisterra). Hara heldutakoan, bizidunen munduko etapa lurtar eta laburrari helduko diote. Bizitzeko lur desegokietan egindako ibilaldi introspektiboa; izaki bitxiak, animalia basatiak eta pertsonaia surrealistak topatuko dituzte. Ustekabeko egoerei aurre egin beharko diete, beren tentsioekin borrokatu, baita mamu izateari buruz dituzten zalantzak eztabaidatu ere.