Óscar eta María neba-arrebak dira. Óscar Almerian bizi da, eta segurtasun-zaindari gisa lan egiten du. María orain bi urte baino gehiago desagertu zen arrastorik utzi gabe. Gurasoak hil zitzaizkienetik, aitona bakarrik izan dute sendian. Eta hura gaixotzen denean, María bat-batean agertuko da. Neba-arreben artean sekulako tentsioa dago, baita aitortu ezin daitekeen sekretu bat ere.