Sergiok ezin okerrago amaitu du 2010. Urtezahar eguna da, azken 30 urteetako elurterik handiena egin du, hegaldi guztiak bertan behera utzi dituzte, eta, osatzeko, gainerako bidaiariekin hartu behar ditu mahats-aleak errepide bazterreko hotel batean. Sergio zerbait asmatu beharrean dago. Gau bakarra dauka hilabeteetan lortu ezin izan duena lortzeko: Bea neskalagun ohia berreskuratzea, Alemaniara lanera joan aurretik. Laguntzaile gisa, munduko talde okerrena, bidaiari-talde inprobisatu batek osatua: Juan Carlitros, umorista izan nahi duen txikitako laguna; Juanan, Punta Cana aldetik haserre etorri den banandua; eta Jimmy hoteleko langilea, Urtezahar gaua norekin ospatu ez daukana.