Silvia haurtzaro ilunak markatutako gaztea da. Bizitza berregiteko erabakia hartuko du 25 urterekin; hala, iragana gogorarazten dioten pertsonei, sentimenduei eta emozioei aurre egitea erabakiko du. Zoritxarraren eta bere buruaren kontra borrokan, beldurrak kontrolpean edukitzen ikasiko du; emakume heldu bihurtzen, bere ekintzen jabe izaten.