Diego neskalagunak utzi du ezkondu baino bost egun aurretik. Zer da egin dezakeen gauzarik helduena eta zentzuzkoena hori gainditzeko? (a) Ezkontza-egunean elizara joan, neska damutu eta agertzen bada ere; (b) mozkortu eta gaizki esaka aritu; (c) nerabetako kutuna berreskuratzen saiatu; (d) aurreko guztiak.